در این فرم می توانید اطلاعات دوره آموزشی را مشاهده نموده و اقدام به پیش ثبت نام یا ثبت نام قطعی در کلاس های دوره نمایید
دوره طراحی پرسونای مشتری
محتوای دوره :
در کارگاه پرسونا یاد میگیرد که چرا و چگونه بازارتان را بخشبندی کنید. از بین بخشهای مختلف بهترین بخش را انتخاب کنید. چطور اطلاعات مشتریان را جمعآوری کنید. اصلاً کدام اطلاعات را باید جمعآوری کنید. چگونه مشتریان را دستهبندی نمایید. از بین دستههای مشتری بهترین گزینهها را انتخاب کنید. علاوه بر کار عملی، این دوره فرصت بینظیری برای شبکهسازی است. با 10 مدیر توانمند دیگر مثل خودتان آشنا میشوید. دوستانی که میتوانید با آنها بیزینس خود را توسعه دهید.